Friday, November 29, 2013

Kata - Kata Aluan.


               
   Puji - pujian ke hadrat Allah SWT yang maha Esa yang telah memberi kita nikmat yang paling tinggi nilainya iaitu nikmat Iman da Islam. Tidak lupa juga selawat dan salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad SAW, ahli keluarga, para sahabat Baginda, serta seluruh Muslimin dan Muslimat yang telah menuruti jalan - jalan yang telah dilalui oleh golongan salafu soleh.                                                                                                                                                                                                                           Amma ba'du...                                                                                                                                                                                    Pertamanya saya merakamkan jutaan terima kasih kepada Lajnah Penerangan & Akademik kerana sudi menemu ramah untuk dimuatkan dalam ruangan blogspot ini. Mudah - mudahan ianya menjadi motivasi kepada semua, khususny buat para ahli PERMAYA serta pimpinannya untuk terus menapak maju dalam usaha merealisasikan visi persatuan.


Seterusnya suka saya melafazkan ucapan penuh penghargaan kepada AJK Lajnah Penerangan & Akademik (LPA) PERMAYA dengan usaha mereka untuk menghasilkan blogspot PERMAYA ini. Tidak lupa juga buat sahabat - sahabat di kalangan ahli PERMAYA yang turut berkongsi pandangan dan bahan - bahan untuk dimuatkan dalam blogspot ini. Semoga apa yang dilakukan ini mendapat lipat ganjaran selayaknya daripada Allah SWT, amin.

Harapan saya, mudahan blogspot ini akan diteruskan lagi kesinambungannya pada tahun - tahun yang mendatang. Lebih dari itu, saya mendoakan agar blogspot PERMAYA ini dapat dipertingkatkan lagi mutu demi untuk menjana minda para Islamic Studies yang lebih kreatif dan berinovatif.

Saya mewakili sidang redaksi memohon kemaafan atas segala kekurangan ataupun kesilapan yang berlaku secara tidak sengaja. Terima kasih kepada antum semua.

Sekian, wassalam.

Abdul Rahman Bin Che Mat.
Presiden Persatuan Pelajar Malaysia Yaman (PERMAYA).
PERMAYA, sesi 2013/2014.

0 comments:

Post a Comment